? توجه به شهر وبخش کاخک توجه به کل شهرستان هست وهمگان از آن منتفع می شوند. ?درخواست داریم نسبت به جاده کاخک وگناباد توجه بیشتر شود و در کنار آن جاده زیارت شهرستان توسعه پیدا کند‌. ?به جهت زلزله خیر بودن منطقه و بلایای طبیعی سالن بحران در کاخک مورد درخواست هست ونمایندگی هلال […]

? توجه به شهر وبخش کاخک توجه به کل شهرستان هست وهمگان از آن منتفع می شوند.
?درخواست داریم نسبت به جاده کاخک وگناباد توجه بیشتر شود و در کنار آن جاده زیارت شهرستان توسعه پیدا کند‌.
?به جهت زلزله خیر بودن منطقه و بلایای طبیعی سالن بحران در کاخک مورد درخواست هست ونمایندگی هلال احمر را با جدیت پیگیر هستیم.
?با توجه به بارندگی های خوب وآب کافی در جهت آزاد سازی اراضی مردمی که درسند منابع طبیعی آمده برای کشاورزی در منطقه همه باید تلاش کنیم.
?روشنایی بلوار جنب امام زاده که ورودی شهر ما هست بعنوان یک مطالبه عمومی مطرح هست که با باید توجه شود.
?باید بپذیریم که در حوزه زیر ساخت ها اقدامات خوبی در کاخک شده است ، در حوزه اشتغال کمتر توجه شده ومهمترین خواسته ما راه انداری شرکت ها وکارخانه هابرای اشتغال هست.
? اعتبارات باید بر اساس ظرفیت های هر منطقه توزیع گردد.
?بودجه زیارت در کاخک سهم آن بسیار ناچیز است. ارائه خدمت به زائران توسط شهرداری انجام اما بودجه آن در جای دیگر هزینه شده است.
?جاده کمربندی با توجه رفت وآمد گسترده مردم نیازمند شبکه روشنایی وبلوار هست.
?شروع عملیات بلوار کشاورز شرقی واتصال آن به جاده سرایان به عنوان رینگ پشت امامزاده (ع) بزرگترین پروژه ای هست که در تاریخ شهرداری کاخک شروع شده ونیازمند اعتبارات هستیم.
?امسال هم موزه مردم شناسی و مرمت آب انبار وقلعه کاخک را با پیگیری فراوان خواهیم داشت اما در خصوص بوم گردی واقامتگاه باید مردم به این باور برسند که صنعت گردشگری رونق پیدا کرده است. و شهردهری و شورا آمادگی دارد با خرید خانه های قدیمی اقامتگاه بوم گردی در کاخک راه اندازی نماید.
?با پیگیری شورای شهر کاخک و حمایت های فرماندار محترم مشکلات ضوابط قنات قصبه گناباد که جلوی توسعه شهر وبخش را گرفته بود مرتفع می شود./ #کاخک_نیوز
?? @B_kakhkNews