شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد مردم سالاری دینی و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه اسلامی می باشند. شهرداران و دهیاران محترم به عنوان منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا، از مردمی ترین نهادها، مسئول در مدیریت و توسعه شهر و روستاها می باشند . در طول سالهای فعالیت دهیاریها خدمات ارائه […]

شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد مردم سالاری دینی و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه اسلامی می باشند.
شهرداران و دهیاران محترم به عنوان منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا، از مردمی ترین نهادها، مسئول در مدیریت و توسعه شهر و روستاها می باشند .
در طول سالهای فعالیت دهیاریها خدمات ارائه شده آنان از لحاظ کمی و کیفی خدمات بسیار چشمگیر و ارزنده ای با حداقل امکانات مالی و نیروی انسانی در سطح روستاها بوده و نقش عمده ای در توسعه روستایی ایفا نموده است.
از این رو میتوان دهیاریها را به عنوان یک نهاد مقدس در سنگر سازندگی و توسعه روستا ها نام برد.
۱۴ تیر ماه بعنوان روز دهیاری و شهرداری را گرامی داشته و تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه شهردار و دهیاران بخش کاخک که در سنگر خدمت رسانی به مردم عزیز شهر و روستائیان باصفا تلاش بی وقفه ای دارند را ارج نهاده و از خداوند منان آرزوی سربلندی و سرافرازی این عزیزان را در تحقق توسعه پایدار در سطح شهر و تمامی روستا های منطقه را دارم .
امید به آنکه با فراهم شدن امکانات معیشتی ، رفاهی ، فرهنگی و بهداشتی در شهرهای کوچک و روستاها شاهد مهاجرت معکوس مردم‌ باشیم.

حسین مرادی
بخشدار کاخک