?از اول اسفند۹۸ در بدو ورود خود ، اولین کار خود را در حل مشکلات میدان تقاطع بولوار کشاورز و هفت تیر اختصاص داده و با طراحی نقشه توسط مشاور از ۸ اسفند عملیات پروژه را شروع و در ۲۶ اسفند با ۳۵۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رساندیم. ?تولیدات گل و گیاه و […]

?از اول اسفند۹۸ در بدو ورود خود ، اولین کار خود را در حل مشکلات میدان تقاطع بولوار کشاورز و هفت تیر اختصاص داده و با طراحی نقشه توسط مشاور از ۸ اسفند عملیات پروژه را شروع و در ۲۶ اسفند با ۳۵۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رساندیم.
?تولیدات گل و گیاه و احداث گلخانه توسط شهردار سابق انجام شد، در بحث خرید گلهای نوروزی از بیرون بی نیاز بودیم
?باتوجه به کمبود اعتبارات با استفاده از ضایعات شهرداری بهترین المانهای نوروزی را ساختیم.
?تا به این لحظه آمار کرونا نداریم که این خود حاصل تلاش نیروهای مردمی و داوطلب ، همت مردم و مسئولین بوده و تاکنون حدود ۸۰ میلیون تومان برای اقلام بهداشتی هزینه شده است.
?بخاطر قطع زنجیره کرونا ایستگاه کنترل ورودی و بستن پارکها را داشتیم

?استخر ۴۲۰۰۰ متر مکعبی از نوع ژئو ممبران در جهت جمع آوری آبهای سطحی با اهداف تعیین شده حدود ۲میلیارد هزینه دارد و امیدواریم تا هفته دولت به بهره برداری برسد.
?سه طرح پرورش گیاهان دارویی ، تولید نهال های مثمر و پرورش نهال توت برای نوغان داری در پارک ۳۰ هکتاری شهرداری دیده شده است.
?عملیات اجرایی بولوار کشاورز شرقی برای حل مشکلات ترافیکی در ایام شلوغ سال شروع خواهدشد و به یاری خدا تا ایام محرم به بهره برداری خواهیم رساند.
?با توجه به ضرورت احداث پارک بانوان ، پارک ضلع شمالی خیابان ولی عصر (عج) اختصاص داده شده و امیدواریم از اول خرداد ماه عملیات اجرایی آن را شروع کنیم ، ضمن آنکه تمام وسایل مورد نیاز را تدارک دیده ایم و به هفته دولت خواهیم رساند.
?عملیات ساختمانی سرایداری دایره موتوری شهرداری درحال انجام است.
?اعتبارات شهرداری بر اساس سرانه جمعیت ساکن هست. برنامه ریزی میکنیم زائر کاخک رو ماندگار کنیم تا برای رونق اقتصاد کاخک مفید باشد.
?احیاء صنایع دستی کاخک که در گذشته مرسوم بوده امروزه نیازمند احیاءاست.
?باتوجه به تخصیص بودجه اندک و ناچیز همچنان دیون پیمانکار را برای پل احداثی با گذشت چندین سال پرداخت می کنیم.
?پروژه های شهرداری باید بصورت امانی باشد ، کار پیمانکاری چندان جوابگو نیست.
?درمجموع ۱۷۰ میلیون هزینه پرسنلی ماست ولی درآمد ما جوابگوی هزینه های جاری شهر نیست برای شهرداری های کوچک با درجه ۴ باید تمهیدات ویژه ای دیده شود.
?در ایام نوروز با وجود کرونا آسیب زیادی در حوزه گردشگری ازجمله درآمد پارک آبشار داشتیم.
 ?درب اکثر منازل در طول سال بسته و بعضاً یک نفر در انها زندگی میکند و این آمار به حدود ۱۰۰۰ منزل میرسد که شهرداری به آنها خدمات می دهد .
✍ غلامی کاخک نیوز