برادران رضایی که در یکسال گذشته در میدان امام (ره)کاخک مرکز رفاهی آبرومندی را در راستای خدمت به همشهریان و زائران ایجاد کره اند ، از چندی قبل دوباره دست بکار شدند تا اولین مجتمع پذیرایی و اقامتی بومگردی کاخک را ایجاد کنند. ?برادران رضایی با اجاره میهمانسرای شهرداری ، در حال بازسازی و تکمیل […]

برادران رضایی که در یکسال گذشته در میدان امام (ره)کاخک مرکز رفاهی آبرومندی را در راستای خدمت به همشهریان و زائران ایجاد کره اند ، از چندی قبل دوباره دست بکار شدند تا اولین مجتمع پذیرایی و اقامتی بومگردی کاخک را ایجاد کنند.
?برادران رضایی با اجاره میهمانسرای شهرداری ، در حال بازسازی و تکمیل این‌ مجموعه تحت عنوان مجتمع اقامتی بومگردی و پذیرایی هستند تا انشاءا… پس از تکمیل مراحل فضاسازی ، این مجتمع را افتتاح و آماده خدمت رسانی برای همشهریان ، زائرین و مسافرین نمایند.
?گرچه میهمان ناخوانده ای بنام کرونا بر رونق کسب و کارهای محلی بخصوص در بخش گردشگری در فصل آغاز طبیعت سایه انداخته است ، اما برادران رضایی مصمم هستند تا به لطف الهی پس از شکست کرونا با افتخار مجتمع اقامتی و بومگردی خود را به روی زائران و مسافران شهر کاخک گشوده تا نویدی باشد برای هر گردشگری که اقامت خود را در کاخک از ۲ ساعت به ۲ روز افزایش دهد.
✍ غلامی کاخک نیوز
۰