بزودی فاز بعدی همسان سازی قبور در صحن امامزاده (ع) پس از سالها وقفه ایجاد میشود‌.کاری بس پسندیده و شایسته که جناب ذوقی از روزی که مسئولیت خطیر مدیریت اجرایی آستان مقدس امامزاده (ع) را برعهده گرفته حتی یک روز هم بیکار ننشسته و پروژه های عمرانی ، بهسازی و زیباسازی این مکان مقدس را […]

بزودی فاز بعدی همسان سازی قبور در صحن امامزاده (ع) پس از سالها وقفه ایجاد میشود‌.کاری بس پسندیده و شایسته که جناب ذوقی از روزی که مسئولیت خطیر مدیریت اجرایی آستان مقدس امامزاده (ع) را برعهده گرفته حتی یک روز هم بیکار ننشسته و پروژه های عمرانی ، بهسازی و زیباسازی این مکان مقدس را یکی پس از دیگری با موفقیت به اتمام می رساند .
عملیات همسان سازی قبور کاری پرهزینه و بسیار حساسیت که ذوقی مدیر اجرایی امامزاده ضمن نقشه برداری های قبلی ، با اطلاع قبلی به شهروندان پروژه را بزودی استارت خواهد زد.
در این گفتگوی صمیمی ذوقی به یک نکته خیلی جالبی اشاره کرد که واقعا لذت بردم و آن نکته اینکه مردم عزیز میتوانند با مراجعه به ایشان سنگ لوح متوفی خود را بردارند تا در کار همسان سازی قبور همان سنگ استفاده شود ، با خود که فکر کردم متوجه شدم که این موضوع دو مزیت دارد: یکی آنکه سنگ لوح هزینه شده برای متوفی از بین نمی رود و دوم اینکه هزینه های این پروژه تاحدودی کاهش می یابد.
ذوقی در پاسخ به سوالم مبنی بر اینکه اگر کسی اقدام به کندن یا برداشت سنگ لوح قبر متوفی خود نکند یا سنگ در حین برداشت شکسته شود موضوع چه خواهدشد؟ که وی گفت ؛ این احتمالات وجود دارد و امامزاده در جهت تهیه سنگ لوح برای اموات بصورت متمرکز اقدام خواهد نمود.

از این رو همشهریان گرامی علاوه بر کمک به طرح توسعه امامزاده (ع) می توانند از امروز جهت حفظ و برداشتن سنگ لوح متوفی خود به دفتر اجرایی آستان مقدس امامزاده (ع) مراجعه تا سنگ لوح قبر متوفی آنان در طرح همسان سازی قبور مجدداً نصب گردد.
ناگفته نماند ذوقی علاوه بر قدردانی از خیرین عزیز ، از کمبود منابع درامدی امامزاده هم صحبت کرد و خواستار توجه بیش از پیش همشهریان عزیز و خیرین گرامی به این آستان مقدس شد.
در پایان خالی از لطف نخواهد بود که در جهت قدردانی از تلاش های بی وقفه این مرد عمل بگوییم :
دستمریزاد به این همت…
خدا قوت بزرگ مرد…
✍غلامی کاخک نیوز