بخشدار کاخک که چند روز قبل در جلسه ستاد پیشگیری از بحران کرونا، بازار کاخک را فعال ترین بازار در سطح شهرستان دانست ، امروز طی بازدیدی از کاهش تردد مردم در سطح بازار بعلت تعطیلی برخی صنوف خبر داد . به گزارش #کاخک_نیوز مرادی بخشدار کاخک با قدردانی از تلاش های شهرداری و شورای […]

بخشدار کاخک که چند روز قبل در جلسه ستاد پیشگیری از بحران کرونا، بازار کاخک را فعال ترین بازار در سطح شهرستان دانست ، امروز طی بازدیدی از کاهش تردد مردم در سطح بازار بعلت تعطیلی برخی صنوف خبر داد . به گزارش #کاخک_نیوز مرادی بخشدار کاخک با قدردانی از تلاش های شهرداری و شورای شهر ،تشکلهای خودجوش مردمی ، دهیاران و پایگاههای مقاومت بسیج در ضدعفونی کردن مداوم سطح شهر و روستاهای این بخش، تشکیل پویش تعطیلی صنوف در کانال خبری #کاخک_نیوز را اقدامی ضروری دانست و گفت ؛ بهترین راه پیشگیری از انتقال زنجیره ویروس کرونا علاوه بر ضدعفونی کردن مداوم ، کاهش تردد غیر ضروری شهروندان بوده که لازمه آن توجه جدی برخی اصناف به تعطیلی موقت بازار و یا فروش غیرحضوری می باشد.
وی با اشاره به موضوع کشیک صنوف و شیفت بندی برخی فروشگاهها تاکید کرد تا نماینده امور اصناف باهماهنگی لازم نسبت به این مهم طبق صورتجلسه ابلاغی اقدام نمایند .
بخشدار کاخک از اصناف فهیم وبافرهنگ کاخک که درجهت کاهش تردد مردم نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام نموده اند تشکر و وقدردانی نمود و راه اندازی پیک موتوری وفروش غیر حضوری برخی از واحدهای صنفی رانشانه فرهنگ غنی مردم کاخک دانست.
✍ غلامی ، #کاخک_نیوز