حجه الاسلام خاکشور امام جمعه کاخک صبح امروز در گفتگو با #کاخک_نیوز از خدمات پزشکان و پرستاران که در راه مبارزه با ویروس کرونا بصورت شبانه روزی به ارائه خدمت خالصانه به هموطنان می پردازند تشکر نمود. حجه الاسلام خاکشور همچنین با تقدیر از تلاش بی شائبه مهندس افتخاری نسب شهردار کاخک و پرسنل خدوم […]

حجه الاسلام خاکشور امام جمعه کاخک صبح امروز در گفتگو با #کاخک_نیوز از خدمات پزشکان و پرستاران که در راه مبارزه با ویروس کرونا بصورت شبانه روزی به ارائه خدمت خالصانه به هموطنان می پردازند تشکر نمود.
حجه الاسلام خاکشور همچنین با تقدیر از تلاش بی شائبه مهندس افتخاری نسب شهردار کاخک و پرسنل خدوم شهرداری ، تشکل های مردمی ، دهیاران و پایگاههای مقاومت بسیج که در امر گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی شهر و روستاهای بخش مخلصانه خدمت میکنند تاکید کرد؛ از مردم فهیم شهر و روستاهای بخش کاخک انتظار میرود تا ضمن حفظ آرامش بیش از پیش به توصیه های وزارت بهداشت وستاد مبارزه با بحران کرونا عمل کنند و برای شفای بیماران و رفع بلایا دست به دعا بردارند .
وی افزود؛ امیداست با توکل به آستان بی همتای احدیت و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هرچه زودتر این بلا برطرف و ریشه کن شود.