?? زمان پایان تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رو به پایان است. هیجان انتخاباتی در کاخک همچون مرکز شهرستان بیشتر در میدان امام (ره) از شور و نشاط خاصی برخوردار بود . در بین کاندیداها، ستادهای محمد صفایی و علیرضا جاوید عربشاهی از همه بیشتر تنور انتخابات را چه در فضای مجازی […]

?? زمان پایان تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رو به پایان است.
هیجان انتخاباتی در کاخک همچون مرکز شهرستان بیشتر در میدان امام (ره) از شور و نشاط خاصی برخوردار بود .
در بین کاندیداها، ستادهای محمد صفایی و علیرضا جاوید عربشاهی از همه بیشتر تنور انتخابات را چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی و جمعی از هواداران حسن رضانیا نیز در فضای مجازی گرم نگه داشتند به گونه ای که مردم بیشتر راغب دنبال کردن خبرهای گوناگون این کاندیداها بودند .
از یک طرف محمد صفایی ، محمد سهرابی ، علیرضا جاوید عربشاهی ، محمد کیفی ، علی بربار، روح ا… پورعابدین در کاخک ستاد انتخاباتی تشکیل دادند و هریک بجز محمد سهرابی در جمع مردم شهر کاخک نیز به سخنرانی پرداختند.
اما سخنان رنگارنگ نامزدها در کاخک برداشتهای متفاوتی هم داشت ، در این بین نامزدی صادقانه و یا با برنامه مدون ، نامزدی بدون برنامه خاص ، نامزدی با حرفهایی با رنگ‌و بوی غیر واقعی و نامزدی با تخریب رقیب صادق خود مردم را دور تریبون خود جمع کردند.
در این بین علی بربار تنها نامزد شهر کاخک و ثقفی نیز که اصالتاً از روستای استاد بخش کاخک بودند در حمایت از محمد صفایی کنار کشیدند.
اکنون مردم صحبتهای نامزدها را خود تحلیل و حلاجی می کنند ، آنهایی هم که هیچ فعالیتی از خود نشان ندادند همچنان ناشناخته باقی ماندند.
گرچه برخی بر این باورند که تا ساعاتی دیگر ممکن است یک یا چند نامزد به نفع دیگری یا بیطرف استعفای خود را اعلام دارند.
بالاخره آنچه که برجای میماند مردم خود سرنوشت شهرستانهای گناباد و بجستان را در حماسه تاریخی دیگری در ۲ اسفند مشخص خواهند کرد .
امیدواریم مردم عزیز شهرستانهای گناباد ، بجستان، کاخک ،بیدخت ، یونسی و حومه این دوشهرستان با آگاهی کامل سکانداری ۴ سال مجلس شورای اسلامی را از حوزه انتخابیه گناباد و بجستان به شایسته ترین و اصلح ترین نامزد بسپارند.
✍ #کاخک_نیوز