به مناسبت فرا رسیدن نهم دیماه روز بصیرت، مراسم گرامیداشتی شب گذشته از سوی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام و آستان مقدس امامزاده علیه السلام در محل بارگاه امام زاده سلطان محمد عابد (ع) با حضور اقشار مختلف مردم شهر کاخک برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام خاکشور امام جمعه کاخک در سخنان […]

به مناسبت فرا رسیدن نهم دیماه روز بصیرت، مراسم گرامیداشتی شب گذشته از سوی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام و آستان مقدس امامزاده علیه السلام در محل بارگاه امام زاده سلطان محمد عابد (ع) با حضور اقشار مختلف مردم شهر کاخک برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام خاکشور امام جمعه کاخک در سخنان خود با اشاره به وقایع سال ۸۸ و فتنه آن سال بصیرت مردم و رهبری رهبر فرزانه انقلاب را عامل پیروزی دانسته و بر نقش رهبری انقلاب در گذر از این فتنه ها تاکید نمودند .
به گزارش کاخک نیوز حجت الاسلام خاکشور در بخش دیگری از سخنان خود خیانت های صورت گرفته در فتنه های سال ۷۸ و ۸۸ و ۹۸ که باعث خسارات زیادی به اموال عمومی و همچنین منجر به شهادت بسیجیان در این جریانات شد عنوان نمودند که خون این شهدا و همه این خسارت‌ها به گردن کسانی است که این جریانات را به راه انداخته و هنوز هم بعضاً در به راه اندازی این جریانات بیکار ننشسته اند.
حجت‌الاسلام خاکشور ضمن اشاره به شرایط حساس کشور و دشمنان انقلاب بر لزوم هوشیاری مردم و بصیرت مردم تاکید نموده و رمز موفقیت و برون رفت از فتنه ها و مشکلات را تبعیت از ولایت فقیه دانستند.
✍غلامی کاخک نیوز