? زهرا فرهنگی سرپرست شهرداری کاخک شد در پی استعفای مهندس زاده سلیم شهردار کاخک و پذیرش استعفای ایشان توسط شورای اسلامی شهر کاخک ، در جلسه امشب شورای اسلامی این شهر خانم زهرا فرهنگی به عنوان سرپرست شهرداری کاخک معرفی گردید. حجت‌الاسلام مقیمیان رئیس شورای اسلامی شهر کاخک با تایید این خبر به خبرنگار […]

? زهرا فرهنگی سرپرست شهرداری کاخک شد

در پی استعفای مهندس زاده سلیم شهردار کاخک و پذیرش استعفای ایشان توسط شورای اسلامی شهر کاخک ، در جلسه امشب شورای اسلامی این شهر خانم زهرا فرهنگی به عنوان سرپرست شهرداری کاخک معرفی گردید.
حجت‌الاسلام مقیمیان رئیس شورای اسلامی شهر کاخک با تایید این خبر به خبرنگار #خبر_فوری_کاخک گفت ؛ شورای اسلامی شهر کاخک پس از تعیین سرپرست مصمم است تا شهردار این شهر را هرچه زودتر تعیین وپس از سیر مراحل قانونی معرفی نماید.
?قابل ذکر است این اقدام شورای شهر کاخک در راستای استفاده از ظرفیت بومی و توجه به نیروی جوان و نیز توجه به ظرفیت بانوان در اداره امور مردمی امری پسندیده و شایسته است .

?خانم مهندس زهرا فرهنگی دارای مدرک کارشناسی ارشد هوش مصنوعی وسابقه ۱۵ سال خدمت در شهرداری کاخک و نیرویی متعهد و با تجربه، کارامد و اثرگزار در امور شهرداری است که در جلسه امشب شورای شهر به اتفاق نظر کلیه اعضای شورا به عنوان سرپرست شهرداری تا انتخاب شهردار جدید تعیین شدند.

غلامی ، کاخک نیوز